huueezdees

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۶/۱۷
    ....
  • ۹۲/۰۵/۲۵
    ت

چت 2

- سلام.
+ سلام خوبی؟
- نه :((
+ چرا؟ تو چه مرگته که هیچ وقت خوب نیستی؟
- بی خیال. غیر از خودکشی چه راه هایی برای مرگ هست؟
+ خفه شو
- :)

- نه واقعا دارم می گم. اگه بخوام گناه نباشه ؟ چی کار کنم؟
+ بابا از زندگی لذت ببر، این قدر ادای روشن فکرا را در نیار. لذت ببر. اینا همش تلقینن.
- قبلا تلقین بودن. ولی الآن خیلی اوقات واقعا آرزوی مرگ می کنم. آرزوی مرگ که دیگه تلقینی نیست. به کسی هم نمی گم که بگی مثلا برای خود نمایی هست. ولی خدا هیچ وقتی نمی کشدم.
+ تو خودت قبلا گفتی که به خدا گفتی که اگه دعایی کردی و به صلاحت نبود، اونا بر آورده نکنه.
- همم، درسته. اما خب، من می ترسم. من خیلی راحت می تونم بی خیال خیلی چیزا بشم و یه انسان بیشعور بشم. اما آدم خوب بودن مخصوصا با این شرایط من خیلی خیلی سخته.
+ تو خیلی فکر می کنی که استثنایی هستی. ولی نیستی.
- مرسی از این همه لطفت.
+ نه واقعا دارم می گم. تو می خوای با خودت روراست باشی یا نه؟ همه هم اونقدر که فکر می کنی احمق نیستند.
- قبول دارم.
+ د نه د. قبول نداری. خودتو همیشه تافته ی جدا بافته قرار میدی.
- نگاه کن، امروز من امتحانمو زیاد خوب ندادم. یعنی تقریبا کاملا معمولی دادم. در حالی که این امتحانی بود که من احساس می کردم که باید گپ بندازم با بقیه سر همین امتحان. ولی ... . خب من همچنان هم راضی هستم.
+ چه ربطی داره.؟
- خب اگه تافته جدا بافته بودم می زدم تو سرم که چرا این جوری شد و اینا. ناراحت هستم اما راضی هم هستم. :)))
+ برو بشین بقیه امتحاناتو بخون.
- الآن احتمالا میخوابم. بعدا امتحانامو می خونم.
+ اکی، موفق باشی
- بای
  • هوو ایز

نظرات  (۱)

I think I somehow missed the pixie cr?&t!Iop#039;s beautiful, really suits you. Everyone knows that one person who looks stunning with a super short crop…I know what you mean about the weather. The south of England has decided it's monsoon season for Brighton, so it's roasting hot, with very strong winds and unpredictable rain showers.Oh joy aha.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی