huueezdees

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۶/۱۷
    ....
  • ۹۲/۰۵/۲۵
    ت

بحران

آه خدا.
الآن انگیزه دارم. اما در زمینه ای نمی دانم واقعا چه کار باید بکنم. من شخصیت درون گرا مانندی دارم. تقریبا مطمین هستم که کسی از همنشینی با من خوشش نمیاید. تنها رفتن هم در این دنیا سخت است. خیلی سخت. به هر حال،‌آدم نیاز به دوست و یاور دارد. اما من همچین دوستی ندارم. یعنی هیچ وقت هم نداشتم. گاهی فکر می کنم که خیلی زیاد از حد فکر میکنم. فکر می کنم که بهتر بود که گاهی کمتر فکر کنم. و راحت تر باشم. و آینده. هم می تواند خیلی خوب باشد و هم خیلی بد. ممکن است یه اتفاق کوچک مرا کاملا از بین ببرد. و دیگر آینده ای از من وجود نداشته باشد.
  • هوو ایز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی