huueezdees

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۶/۱۷
    ....
  • ۹۲/۰۵/۲۵
    ت

....

تو این یه سالی که پیش رو دارم،‌با این که کنکور دارم،‌خیلی کارا قراره بکنم. دوران قبل دانشگاه دوران مهمی هست فکر می کنم. و قراره تا حد خیلی خیلی زیادی شخصیت آدم شکل بگیره. خیلی ها منو تحقیر کردن. من دیگه اون شخصیت تو سری خور مضخرف نخواهم بود. شخصیت بی احساس و سرد و منفعل که نمی تونه هیچ جمعی را تحت تاثیر قرار بده. در حال عوض شدنم. شدیدا از خدا می خوام کمکم کنه. احساس می کنم این سال،‌استعداد هام به خاطر همین درون گرایی از بین رفتن. گاها آدم احساساش را بریزه بیرون بد نیست. خیلی هم خوبه. قراره دوره جدیدی از زندگیم شروع بشه. امید که به صلاحم باشه.
آمین.
  • هوو ایز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی