huueezdees

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۶/۱۷
    ....
  • ۹۲/۰۵/۲۵
    ت

ت

می خوام یه چیزی بگم. نمی دونم چطوری و چی؟
یه سری چیزا الآن واقعا به تخمم هم نیستن دیگه. البته نه واقعا. گاها شک می کنم در موردشون.
گاهی فکر می کنم آدما این طوری معتاد می شن آیا. اگه این طوری باشه که معتاد ها واقعا لحظات سختی را تجربه کردند.
من به شدت عقده ای هستم. و عقده ای ها محکوم به بد بودن هستند تو این دنیا.
سعی کردم همیشه از خدا بخوام که خودش یه جوری هدایتم کنه. نه این که من معلوم کنم یه سری چیزا را. اما الآن موقعیتم فکر نکنم حتی طوری باشه که خدا هم دوستم داشته باشه. واقعا آینده ام برام یه سوال مبهم و مهمه.
  • هوو ایز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی